Monday, October 10, 2016

Ryg Astroforex ( Natuurlik) (Uk )

Draad: Astroforex (natuurlik) (UK) Join Date November 2015 Posts 18 Hierdie ouens het my £ 5000 en beloof il leer konsekwent hulle My geblokkeer op Skype nadat hulle & quot; geleer & quot; my. En hulle blaas op my rekening Ek sal hulle nie beveel. Hierdie ouens sal jou geld te neem op hul eie voordeel en gebruik dit teen jou. Shaun veral sal nie antwoord as ek hulp of bystand benodig hulle geblokkeer my op al hul sosiale media sodat ek nie hoeveel van 'n BS maatskappy hulle kon wys. Die motors is verhuur. As jy 'n kursus nodig sou ek raai u te sien YouTube video's wat vry is hulle baie beter om te verduidelik en julle leer die regte opvoeding is, kon ek my geld nie terug te kry as ek betaal bankoverschrijving wat ***. Moenie dieselfde fout wat ek gedoen het nie. Ek hoop dat jy hierdie hulp. Ek hou baie ander was mislei in die koop in die 3 dag Forex opleiding gebeurtenis, wat deur die twyfelagtige handelaars Aman Natt en Shaun Powell in Birmingham aan my verkoop. Ek betaal presies £ 3000 van my erfenis hoop om nog baie meer te maak na die lees van hierdie ouens egter ongelukkig Ek het omstreeks £ 27.000 in 5 dae na hierdie jokers! Die geleentheid is swak en hulle wys jou die basiese beginsels van die saak wat enigiemand kan vanaf die internet, so moet asseblief moet asseblief nie dieselfde fout maak as my siek voel. Die rykdom van die show af is suiwer om jou te lok en trek jou in hul groot bedrogspul! Hulle sal jou geld te neem en blaas dit op hulself. Ek het hulle gerapporteer word aan die FCA en NCA so hopelik sal hulle nie bestaan ​​nie in die toekoms.


No comments:

Post a Comment