Wednesday, October 5, 2016

Die Net Drie Soorte Mense Wat Make Money In Die Aandelemark

Wenk: Dis jy nie (Foto deur Getty Images) Ek staan ​​in die atrium ingang van Steve Cohen se SAC hedge fund en wag vir die man homself aan my 'n werk aan te bied. Ek het elke moontlike kombinasie van e-pos adresse probeer vir hom en bewaar stuur hom updates van hoe my handel gaan. Dit was omtrent 'n dekade gelede. Ek het geen idee gehad as ek hom kon bereik. Ten slotte het hy terug, "Wat is jou IM?" Dan begin ons kitsboodskap-. En dan het hy my gevra om oor te ry na sy kantoor. Ek was daar die volgende dag. Ek was jaloers op almal rondom loop in die kantoor. Hulle was goed genoeg om daar te werk, maar ek was nie. Miskien is dit tyd. Ek het hom 'n boek wat ek geskryf het oor die saak. "Ek hou van hierdie dinge," het hy gesê en gooi die boek op die stoel. Hy het vir my gesê: "Jy kry 'n beter ekonomie werk vir my as om te probeer om dit te maak op jou eie." Dus het ons besluit om iets uit te toets. Voor elke handel, ek sou instant-boodskap aan hom die handel, en dan kan hy sien hoe ek werk. Geen probleem, het ek gedink. Ek was op 'n segetog met byna 100 wen ambagte in 'n ry. Toe die volgende sewe ambagte ek hom messaged ek verloor geld op. Ek was platgeslaan. Ek het hom gestop boodskappe. "Wat het gebeur?" Het hy vir my 'n keer. Maar ek was te skaam om te reageer. Ek wou eintlik om daar te werk. Die droom is verby. Uiteindelik, ek het die bedryf. Nou mnr Cohen is 'n boete. Dit beteken net hy wil iemand om te stop hom pla. Maar ek moet sê, iemand wat dink hulle kan dit in die handel of hedge fund besigheid op hierdie punt is rook kraak. Jy kan net so goed sit jou geld in daardie pyp en rook dit ook. Drie soorte mense, en net drie soorte mense, geld maak in die aandelemark. 1. Mense wat vir ewig hou. Byvoorbeeld, Bill Gates en Warren Buffett hou aandele van hul eie maatskappye, Microsoft en Berkshire Hathaway, onderskeidelik, pretty much vir ewig, en dit is die grootste deel van hul netto waarde. Hulle is die rykste mense in die geskiedenis, so dit lyk soos 'n goeie tegniek: Bou iets van waarde, en ry totdat jy sterf. 2. Mense wat hou vir 1/1000000000000 van 'n sekonde: Hoë-frekwensie handelaars handel duisende of selfs miljoene keer in 'n tweede. Hulle neem klein bietjie arbitrages en voeg dit aan die hele dag. Hulle het selde 'n verlore dag. Wie doen dit? Goldman Sachs, 'n paar van die groter verskansingsfondse (insluitend Cohen se) en enigiemand wat die geld na regs draad in die handel het. 3. Mense wat iets fishy doen. In die 80's was dit die handel lelike gemors effekte. In die 90's was daar 'n truuk met die naam "speel die calendar.8221; Jy sou miljoene ambagte te maak met 'n makelaar soos Goldman Sachs. Jy sal beide kante van die handel te speel, sodat jy net verloor 'n bietjie geld. Die makelaars sal 'n ton van fooie te kry. Wat sou jy? 'N Groot toekenning in 'n Internet IPO. Jy sou "die kalender" check om seker te maak jy is die handel op die regte plek op die regte tyd. Moontlik nie toevallig, The New York Post berig dat 8220; SAC nie SP het klop sedert 2010 binnehandel probe.8221; Nog 'n truuk in die '90 was Reg S transaksies. Slaan dit na. Baie mense het na die tronk. In die vroeë 2000's, was dit onderlinge fonds tydsberekening. Een groot hedge fund bestuurder het vir my gesê, "Toe ek hoor Eliot Spitzer was op die ander lyn, ek eenvoudig vertel my sekretaresse om draad meer as $ 80 miljoen en dan het hulle my met rus." Ander fondsbestuurders geveg en betaal veel groter boetes. Een voormalige belegger van myn is nog steeds besig om dit in die hof in Engeland. "Ek kan nie opgee nie," het hy gesê. "In die VSA is dit O. K. om te misluk en beweeg aan. In die VK jy skuldig is tot in ewigheid. " In die middel van die 2000's, was dit "dood spiraal" transaksies. En dan uiteindelik dit opgeblaas verband-gesteunde sekuriteit handel. Toe kom dit alles tot 'n einde. Die enigste ding wat links is, kan die enigste manier enigiemand geld (behalwe 1 en 2 hierbo) is binnehandel te maak. Maar binnehandel is 'n baie grys gebied. As 'n kenner op 'n maatskappy gee jou 'n mening oor die bedryf, is hy gee jou binne-inligting? Nog 'n probleem: As daar 'n insider inligting gebeur in elk geval, moet dit net reg en behoorlik weerspieël in die prys van die voorraad wees? Weereens: Wie weet? Ek verhandel vir baie jare. Dit was baie stresvol vir my. Ek sal die bloed pomp voel deur my liggaam totdat ek gedink ek gaan 'n hartaanval het. Sommige dae, ek wil vroeg wakker en gaan na die kerk oorkant die straat en bid vir Jesus: "Jesus, ek hoop jy is lief vir my genoeg om futures optrek in die voormark vanoggend." Ek is Joods. My gebede is selde beantwoord. Die enigste manier om geld te maak is om waarde te lewer aan mense. Moenie probeer om ryk te word playing game oor 'n sot. Uiteindelik het ek begin 'n paar maatskappye in ander sektore. Uiteindelik het ek het 'n paar boeke. Uiteindelik, ek het ander dinge met my lewe en begin om my oggende weer geniet. Steve Cohen betaal 'n boete van $ 1800000000 hierdie week. Ek hoop eendag te kry hy sy soggens weer geniet.


No comments:

Post a Comment