Friday, October 7, 2016

Pair Trading

pair Trading Industry Guide: Gids: Anand Agrawal - 09206 Sulagn Patanaik - 09150 Mnr Vivek Gupta prof Devi Prasad Bedari & Dr. Jaba M. Gupta CapitalVia Global Research Ltd Oor CapitalVia Hoekom Paar Trading? Projek Doel Omvang Wat is Paar Trading? Metode Strategie Ontleding Waarnemings Bevindinge Beperkings Toekomstige Scope Paar Trading 1 November 2010 CapitalVia Global Research Ltd Intensiewe navorsing in aandelemark Kliënte: Pan Indië kantore in Indië: Bangalore en Indore Uitbreiding op 'n vinnige tempo Paar Trading 1 November 2010 Hoekom Paar Trading Nis strategie Geleentheid in die Indiese mark Slegs FOREX pair Trading Re: Paar Trading Hallo GROOT Kortom, Ek is regtig gelukkig om iemand so aktief in PAIR TRADING sien dat lang tyd. Om eerlik te wees ek het ook die handel dedicatedly enigste paar TRADING metode vir die laaste 3 jaar. Ek vermors my eerste 4 jaar vir niks anders as nutteloos AFL se, handel stelsels, aanduiders. Wenke, ROEP ENS NOU Ek tarde enigste paar TRADING gebaseer op prys aksie. Om eerlik te wees dit is regtig WINSGEWENDE opbrengste meer as 60 tot 70% terug 'n jaar. Berekening Ek sluit 'n bietjie anders as CO-integrasie en korrelasie is regtig nutteloos. aangesien van beroep Ek is 'n ingenieur en 'n sagteware kodeerder ook so ek het sagteware persoonlik ontwikkel vir die berekening van winsgewende kombinasies en aangesien ek bedieners in die VSA so die stelsel hou hardloop die hele dag vir berekeninge. Sedert my handel kapitaal is meer as genoeg sodat hou ambagte is nie veel problamatic en natuurlik MTM bestuur is hoof. Ek het regtig waardeer u bereidwilligheid om mense te help in hier. hoop ons kry in voeling gou soos Ek wil nie PM jou. Ek is daar ook vir almal te help in enige vorm wanneer nodig.


No comments:

Post a Comment